کد خبر : ۲۲۰۸۹۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ساعت ۱۴:۲۴


بیمارستان حکمت درمان


"فریدون حسینی فر" در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دزفول، دز ان ان، اظهار کرد: درسال 89 توانستیم مجوز ساخت یک بیمارستان عمومی با عنوان حکمت درمان را اخذ کنیم که به موجب آن عده ای از پزشکان شهرستان با دارایی خود به صورت گروهی اقدام به ساخت این مرکز درمانی کنند.

وی بابیان اینکه در سال 91 زمین این بیمارستان را با شرکت دریک مزایده ازسوی شهرداری خریداری کنیم، افزود: شهرداری متعهد شده بود که  کاربری این زمین ده هزار متر مربعی را که دقیقا در کنار ترمینال دزفول به اهواز است از حالت ترمینال به درمانی تغییر دهد ، ما نیز پس از خریداری آماده ساخت و ساز شدیم.

حسینی فر خاطرنشان کرد: باید کاربری زمین این بیمارستان از ترمینال به درمانی تغییر می یافت تا پروانه ساخت آن صادر شود هرچند هنگام خرید زمین  مورد نظر در شورای شهر و همچنین در قرارداد، تغییرکاربری این زمین برعهده شهرداری قید شده بود اما متاسفانه چنین نشد.

رئیس هیئت مدیره بیمارستان حکمت درمان دزفول با بیان اینکه پس از پیگیری بسیاری که ازسوی مسئولان شهرستان با شهردار صورت گرفت، شهردار مجوز ساخت بیمارستان را صادر کرد، گفت:  اما متاسفانه  بعد از گذشت هشت ماه از سوی سازمان بازرسی کشور دستور توقف ساخت این بیمارستان صادر و کار عملا متوقف شده است.

حسینی فر بااشاره به اینکه متاسفانه کوتاهی زیادی ازسوی شهرداری دراین زمینه صورت گرفته، یادآور شد: برای ساخت یک هايپرمارکت می توانند زمین را ازحالت کشاورزی به تجاری تغییر دهند اما چگونه برای ساخت یک مرکز درمانی نمی توانند چنین کاری را انجام دهند.

وی خواستار صورت جلسه کردن این توقف ازسوی مسئولان و تلاش برای رفع این مشکل شد و عنوان کرد: با وجود بی توجهی مسئولان شهری و شهرداری اما امام جمعه و فرماندار شهرستان بشدت پیگیر این امر هستند.

رئیس هیئت مدیره بیمارستان حکمت درمان دزفول با بیان اینکه هیچ راهی بجز موافقت شهرداری برای ادامه ساخت این بیمارستان وجود ندارد، یادآور شد: تمامی سهامداران این بیمارستان با دیدن شرایط موجود پا به فرار گذاشته اند و گویا امیدشان را ازدست داده اند بنابراین اگر این رویه تداوم یابد نه تنها اعتبار 103 میلیاردی که برای ساخت این مرکز درنظر گرفته بودیم ازبین می رود بلکه مجوز ساخت این بیمارستان را که با زحمت و پیگیری بسیار زیادی بدست آورده بودیم نیز از ما خواهند گرفت.

حسینی فر از شکایت حقوقی از شهرداری دزفول خبرداد  و تداوم توقف ساخت این بیمارستان را که تا مرحله پی ریزی و ساخت ستون ها پیش رفته یک خسارت مالی و معنوی بزرگ برای دزفول برشمرد.
عملیات ساخت بیمارستان عمومی، تخصصی و فوق تخصصی حکمت درمان دزفول پنجم اردیبهشت ماه سال 1393 در مجاورت ترمینال دزفول آغاز شد که پس از مدتی متوقف گردید.

 

 

برچسب ها: